AZ ÜVEGPALOTA

Az Üvegpalota bizsu webáruház üveg- és kristály ékszerek, üveg és kristály dísztárgyak -  üveg virág, üvegfigura, stb. - online vásárlását teszi lehetővé. A legtöbb ékszer - nyaklánc, medál, függő, karkötő, fülbevaló, ékszer garnitúra, bross, kitűző, tiara - alapanyaga üveg, üveggyöngy, kézzel készült egyedi - ún. lámpaüveg - elem, vagy kristály. A kristály több gyártó cég - Swarovski, Preciosa, stb. által - készített ólomkristályt jelent. Az üveg ékszer webbolt kiemelkedő figyelmet szentel az esküvői-menyasszonyi ékszereknek és a romantikus - általában szív alakú - bizsuknak. Egyedi a miniatűr (apró) üvegfigura, az üveg virág, vagy a Swarovski kristállyal díszített figura választéka. Az üveg gyöngyökből álló rózsafüzérek, olvasók, kereszt motívumú nyakláncok internetes megrendelése is a webáruház specialitásai közé tartozik. Kiemelt cél, hogy az összeillő darabokból garnitúrát lehessen összeállítani. Így például a kristály esküvői ékszer kiegészíthető diadémmal, vagy az üvegékszer kategóriában több összeillő nyaklánc, fülbevaló és karlánc is található. A kínálatban főképpen Csehországból származó üvegékszerek és Swarovski, illetve Preciosa kristály ékszerek vannak. Az egyedi - lámpaüveg - elemek ugyanolyan eljárással és sok kézi munkával készülnek, mint a muránói ékszerek. A gyártókkal való közvetlen kapcsolat miatt viszont az árak kedvezőbbek. Gyakori az is, hogy a csodaszép egyedi üveggyöngyből itthoni kézműves munkával készül az ékszer. A fém alkatrészek a nyakláncok, karkötők, fülbevalók és rózsafüzérek esetben mind nikkelmentes fémötvözetek.

Google+

ÜVEGPALOTA GOOGLE+

NAPLÓ
2012.10.15 09:15

Utánam a vízözön? De haladéktalanul ám!

Tovább folytatódik az adminisztratív vesszőfutás, most már a közműszolgáltatók és a Díjbeszedő Zrt. által uralt terepen ...

Olvasván, vagy meghallván azt a szót "haladéktalanul" ott helyben hajlamos vagyok dührohamot kapni. A bolt bezárása kapcsán volt néhány dolog, amit fizikailag már képtelen voltam "haladéktalanul" bejelenteni, elintézni, beküldeni, módosítani, stb. és azt valahogy mindjárt észre is vették és küldtek "végzést".

Morcos vagyok


Nálunk ez a divat! Ha képtelen vagy 5-8 hivatal felé egyidőben "haladéktalanul" eljárni, akkor lesz közöttük olyan, aki a másiktól előbb értesül arról, ami veled történt. Ekkor megsértődik, hogy a másiknál bezzeg már voltál és küld neked egy levelet, amelyben a "haladéktalanul" kifejezés minimum egyszer szerepel és amelyben mindjárt első körben - biztos ami biztos - megfenyeget. Az most más lapra tartozik, hogy van olyan "ügyosztály", ahol 8 hónapig tart feldolgozni a regisztrációdat, vagy 40 nap is kevés, hogy megválaszolják egy kérdésedet. De most nem erről akarok írni, talán majd legközelebb ...

Az első "haladéktalan" dolog a Díjbeszedő Zrt. volt, az ő víz- és csatorna díjával. Nem azért, mert az ember "folyó ügyei" nem tűrik a halasztást, és még csak nem is egykori egyetemi tanárom Gyulai Géza bácsi mondása miatt ("Gyermekeim, a mérnöki munka legnagyobb ellensége a víz!"), hanem mert k....a messze van és túl akartam lenni rajta.

Alig száradt meg tehát a tinta a szerződésbontáson, ott álltam az ügyfélszolgálati irodán, befizettem a maradékot és intézkedtem, hogy a továbbiakban az ingatlan tulajdonosára szálljon vissza a számlafizetés "édes terhe".

"OK, ezzel megvolnánk" - gondoltam. Rosszul. Merthogy a szeptemberi számlát már megint én kaptam. Mert a fogyasztót átvezették, de a számlaküldési címet azt nem. Az első gondolatom az volt, hogy a kukába dobom, mit érdekel ez már engem. A családom is erre szavazott. Majd küldenek fenyegetést, hogy kikapcsolják, meg miegymást, és akkor mi van? De nem akartam kiszúrni a tulajjal, gondoltam felhívom őket ...

Miután végigküzdöttem magam a "call center" szabványszövegein, a számlát készenlétben tartva és az összes szükséges azonosító karaktersorozatot bebillentyűzve, Gépi Gizi (született Automata Aranka) "aszonta", hogy minden ügyintéző foglalt és ismételjem meg a hívásomat később. Ezt háromszor eljátszottuk (szerintem már megismert a nyomógombjaimról :o))) ugyanezzel a végkifejlettel. Ekkor billentyűzetet ragadtam és e-levélben panaszoltam el gondomat. A választ azóta is várom ... Haladéktalanul. Vagy hiába? Vagy hogy is van?

A másik szolgáltató, derék jó ELMŰ barátom, akivel már a kezdetek sem voltak egyszerűek! Lásd a régebben keletkezett naplóbejegyzéseket:

Kicsi a világ - Közmű szolgáltatónál 1. rész

Sikítani akarok - Közmű szolgáltatónál 2. rész

Felkerült az i-re pont - Közműszolgáltatónál 3. rész

Már megint közmű szolgáltató

Megvártam, míg az utolsó mérőállás bejelentése után kiküldték a számlát, befizettem és mentem intézkedni. Nem több, mint 40 perc alatt (utazási időt nem számolva) sikerült is kapnom egy papírkát arról, hogy nincs tartozásom és megszűnt közöttünk a szerződéses a viszony.

Ezek után mit kapok 1 hét múlva? Értesítettek, hogy felülvizsgálták a mérőhelyet (ezt mindig szokták ilyenkor, ebben még nincs semmi szokatlan) és felhívták a figyelmemet, hogy nem rendelkezem "villamosenergia-vásárlási és hálózathasználati és hálózatcsatlakozási szerződéssel" és ezért 8 napon belül (rendesek, mert nem is haladéktalanul) intézkedjek a szerződéskötés iránt, mert különben irgum-burgum és ejnye-bejnye. Ezt úgy kell érteni, hogy nem fognak rendelkezésre állni a felhasználási helyen. Hogy vajon ez mivel jár, pl. kitépik-e a villamos vezetéket a falból, vagy ilyesmi, azt nem tudom. De ez lesz a pont, amikor le.....m. Nem 8 napon belül, hanem haladéktalanul.

Honlap készítés