Mikor végre ügyféllé avanzsáltam, kaptam egy levelet, amiben volt ügyfélszám, fogyasztói hely azonosító, mérőóra azonosító, ….. szóval egy kész számháború. Azt is megírták, hogy havonta mikor kell leolvasni és bejelenteni az óra állását. Be is jegyeztem az Outlook naptárába, így aztán fel is ficcen nekem a „figyu olvasd le a villanyórát” ablakocska minden hónapban.
Leolvas, bejelent, vár … semmi. Eltelik egy hónap, leolvas, bejelent, reklamál, vár … Végre kap egy számlát az előző leolvasásról. Vár … Megint leolvas, megint bejelent, megint reklamál, vár … Száz szónak is egy a vége, nem tudnak csak úgy „automatice” számlát küldeni bejelentett mérőóra állás alapján, csak ha reklamálok.
A családom mindig „biztat”, hogy legalább egyszer várjam ki a végét a dolognak. Én azonban nem szeretnék úgy járni, mint egy vevőm, aki félmilláig várt egy másik közműszolgáltatónál és az ügyfélszolgálatról sokkos állapotban tévedt a boltba megvigasztalni magát. Így hát a bejelentéssel egyidejűleg mindig szorgalmasan reklamálok egyet.
Ebben a hónapban viszont elrontottam! Nagyon sok dolgom volt és a kapkodásban az online ügyfélszolgálaton rossz menüpontot választottam: reklamáció helyett panaszkezelést. Így külső szemmel nekem tök mindegynek látszott.
Na, kaptam is egy levelet másnap, amelyet még nagyon sok jóindulattal sem lehet udvariasnak mondani. Jól lebaltáztak, hogy rossz gombot nyomtam meg. Kioktattak, hogy mi a különbség a kettő között, bár köztünk legyen szólva praktikusabb lett volna, ha az online felületen van erre utalás.
Mintha ennyi nem volna elég, csattanóul közölték, hogy mivel nem a megfelelő eljárást választottam, az ügyemet továbbították a központi reklamációs osztálynak, vagy minek. Aztán még azt is hozzátették, hogy amíg ez az osztály ki nem vizsgálja az ügyemet, addig ne ugráljak, Még jó, hogy a várost esetleg elhagyhatom.
Nem hogy azt mondták volna: állítsatok már ki ennek marhának egy számlát, ha annyira akarja! Nem! Ennyivel nem úszható meg, a tévedés, meg kell bűnhődnie érte. Csak így tanul a hülye ügyfél, ha most csak úgy simán elintézzük neki, majd megint elcs…i és össze-vissza nyomogat.
Így hát nem kapok számlát, várnom kell. A címből ítélve kb. hatszor jártam ott annak idején az óra átírása miatt. Ebből kiindulva nem kell tartanom attól, hogy Karácsony előtt történik valami. Illetve mégis! Juszt is ugrálni fogok!