TERMÉK - KÉPARCHIVUM
AZ ÜVEGPALOTA
Az Üvegpalota bizsu webáruház üveg- és kristály ékszerek, üveg és kristály dísztárgyak - üveg virág, üvegfigura, stb. - online vásárlását teszi lehetővé. A legtöbb ékszer - nyaklánc, medál, függő, karkötő, fülbevaló, ékszer garnitúra, bross, kitűző, tiara - alapanyaga üveg, üveggyöngy, kézzel készült egyedi - ún. lámpaüveg - elem, vagy kristály. A kristály több gyártó cég - Swarovski, Preciosa, stb. által - készített ólomkristályt jelent. Az üveg ékszer webbolt kiemelkedő figyelmet szentel az esküvői-menyasszonyi ékszereknek és a romantikus - általában szív alakú - bizsuknak. Egyedi a miniatűr (apró) üvegfigura, az üveg virág, vagy a Swarovski kristállyal díszített figura választéka. Az üveg gyöngyökből álló rózsafüzérek, olvasók, kereszt motívumú nyakláncok internetes megrendelése is a webáruház specialitásai közé tartozik. Kiemelt cél, hogy az összeillő darabokból garnitúrát lehessen összeállítani. Így például a kristály esküvői ékszer kiegészíthető diadémmal, vagy az üvegékszer kategóriában több összeillő nyaklánc, fülbevaló és karlánc is található. A kínálatban főképpen Csehországból származó üvegékszerek és Swarovski, illetve Preciosa kristály ékszerek vannak. Az egyedi - lámpaüveg - elemek ugyanolyan eljárással és sok kézi munkával készülnek, mint a muránói ékszerek. A gyártókkal való közvetlen kapcsolat miatt viszont az árak kedvezőbbek. Gyakori az is, hogy a csodaszép egyedi üveggyöngyből itthoni kézműves munkával készül az ékszer. A fém alkatrészek a nyakláncok, karkötők, fülbevalók és rózsafüzérek esetben mind nikkelmentes fémötvözetek.
ÜVEGPALOTA GOOGLE+
Ügyfélelégedettség
Az ügyfelek elégedettsége az Üvegpalotával, avagy egy kis dicsekvés
2011. júniusa óta az Üvegpalota minden megrendelés után megkéri a vásárlót, hogy töltsön ki egy kérdőívet, amivel értékeli a termékeket és az egész vásárlási folyamatot. A válaszok természetesen név nélkül érkeznek be.
A kérdőívet ugyan nem szokta mindenki kitölteni, sőt még a vásárlók fele sem, de így is 216 db érkezett vissza eddig, amely már jó alapot jelent egy kis értékelésre. A beküldőknek pedig ezúton is hálás köszönet!
Összességében elmondható, hogy a vásárlók 97 %-a elégedett a termékekkel, a kiszállítással és a tájékoztatással!!! Ez azt is jelenti, hogy az Üvegpalotában nem csak a termékek jó minőségűek, de a szolgáltatási színvonal is magas és megbízható! Ez nagyon nagy öröm számomra, ezért úgy döntöttem, hogy kicsit meg is ünneplem magam! ?
Ha a részletekre kíváncsi, görgessen lejjebb, a kép alá!
A kiszállított termékekkel való elégedettség
A 216 válaszadó közül 187-en nagyon elégedettek voltak a kiszállított termékkel (86,5 %), 23-an elégedettek voltak a termékkel (több, mint 10,5 %), 1 vásárló kis mértékben elégedett, 1 vásárló elégedetlen volt és 3 vásárló pedig nagy mértékben elégedetlen.
A nagymértékben elégedetlen vásárlók esetében nem tudtam rájönni, hogy mi okozta a csalódottságukat. Egyébként ők mindennel nagyon elégedetlenek voltak (a kiszállítással, és a tájékoztatással is), de ugyanakkor a webáruházban található adatokat elegendőnek ítélték és azt írták, hogy a termékek szebbek, mint a webáruházban lévő képeken. Ráadásul a webáruházban való vásárlás és a webáruház megjelenése kapcsán is csupa pozitív jelzőt választottak. Az egyéb észrevételek rovatba sem írtak semmit, így örök rejtély marad számomra elégedetlenségének oka.
Összességben tehát a vásárlók 97 %-a elégedett vagy nagyon elégedett volt a kiszállított termékekkel, ami – véleményem szerint - nagyon magas érték, amikor egy fénykép alapján vásárolunk. De persze lehet, hogy ebből a szempontból előny, ha nem vagyok profi fotós! Így csak pozitív csalódás érheti a megrendelőt, mivel nem tudom az ékszert, vagy dísztárgyat szebbre fotózni, mint amilyen a valóságban.
Az ékszerek és üveg díszek tehát megfelelnek az ügyfelek elvárásainak, mind a minőségük, mind pedig a kinézetük, megjelenésük alapján.
A kiszállítással való elégedettség
A kiszállítással 180-an voltak nagyon elégedettek (83 %), 30-an elégedettek (több mint 14 %), 2-en kismértékben elégedetlenek, 1 vásárló elégedetlen és 3 vásárlóm pedig nagyon elégedetlen. A nagyon elégedetlen vásárlók ugyanazok voltak, akiket az előbb már említettem. Természetesen jómagam is tudom, hogy a kiszállítás során előfordulnak hibák. Ez általában azt jelenti, hogy a Posta nem tartja be a 2 napos határidőt és csúszik. De azt is el kell mondani, hogy csomag még egyszer sem veszett el, szállítmány nem sérült meg. A törékeny árut tekintve egyetlen egyszer tört el egy üveg virág szállítás közben.
A tájékoztatással kapcsolatos elégedettség
A vásárlás folyamatával kapcsolatos tájékoztatás tekintetében 192-en nagyon elégedettek voltak (több mint 88 %), 21-en (majdnem 10 %) elégedettek, ugyanaz az említett 3 vásárló pedig nagyon elégedetlen. Akik szinte a kezdettől végigkísérhették az Üvegpalota fejlődését, talán tudják, hogy a legelején nem így működött a rendszer. Úgy tűnik azonban, hogy a különböző értesítők bevezetése – habár növeli az adminisztráció időigényét – kifejezetten kedvező fogadtatásra lelt a vásárlók táborában.
A termékinformációk értékelése
A webáruházban található termékinformációkat 212 vásárló tartotta elegendőnek, és csupán 4 vásárló szerint hiányosak. Ebben a 4 esetben szintén nem volt olyan megjegyzés, ami arra utalt volna, hogy pontosan mit hiányoltak. Erről a megjegyzés rovatban írt dolgok elemzésénél még esik néhány szó!
A vásárlók túlnyomó többsége azt válaszolta, hogy a termékek szebbek a valóságban, mint a webáruházi fényképeken. 14-en voltak olyanok, akik szerint a webáruházi fényképeken szebbek a termékek. Ami meglepetés volt a számomra az az, hogy ők mindannyian elégedettek, vagy nagyon elégedettek voltak a kiszállított termékkel. Ugyanakkor azok, aki valamilyen szinten elégedetlenek voltak azzal, amit vásároltak, mind azt válaszolták, hogy a termék szebb a valóságban. Na ezt nem értem …
A vásárlás folyamata
A megrendelők majdnem mindegyike kényelmesnek találta a webáruházban való vásárlást.. Sokan választották, hogy a webáruház működése egyszerű, csak 2 vásárló volt azon a véleményen, hogy bonyolult és 1 fő írta azt, hogy nehezen átlátható. Az a vásárló, aki bonyolultnak ítélte a vásárlást, több hasonló terméket vásárolt és szerette volna az egy oldalon lévő termékeket egyszerre kosárba tenni, de sajnos a rendszer ezt egyelőre nem teszi lehetővé. Ezenkívül a válaszadók egy kivétellel gyorsnak is ítélték a vásárlást.
A webáruház megjelenése
A webáruház felépítésével és megjelenésével kapcsolatban is a pozitív jelzőket választották a vásárlók, általában 3-at, vagy többet. Egy értékelő volt azon a véleményen, hogy bár az oldal stílusos, de felesleges dolgokat tartalmaz. Egy másik pedig úgy vélte, hogy a felépítés és megjelenés egyáltalán nem fontos a vásárlásnál.
Szöveges értékelés
A megjegyzés rovatot viszonylag kevesen töltötték ki, kb. a válaszolok egyharmada. Ezekben az esetekben általában kedves köszönő szavak, dicséret és a folytatásra való buzdítás volt a jellemző, amit ezúton is köszönök mindenkinek. Ez sem egy könnyű szakma, jól esik és erőt ad a pozitív visszajelzés.
Egy valaki javasolta, hogy a bolt legyen nyitva legalább 1 napon délelőtt is. Sajnos, amíg csak egyedül csinálok mindent, addig a postai feladások miatt ezt nem tudom megoldani, de megígérem, hogyha „megnövök”, délelőtt is nyitva leszek majd. ?
Másvalaki szerint egyes termékeket csak keresés alapján lehet megtalálni, mert nincsenek „kilistázva”. Ezt nem egészen értettem, lehet, hogy a főoldali termékajánlóra gondolt? Elképzelhető, hogy nem vette észre a bal oldali kategória rendszert, amelynek legalább egy kategóriájában minden termék szerepel, másképpen nem is lehet feltölteni.
Egy vásárlóm pedig – aki csak kismértékben volt elégedett a termékkel – azt hiányolta, hogy a „termékek méretei nem beazonosíthatóak”. Mivel telefonon is gyakran hívnak, hogy mi mekkora, szeretném kiemelni, hogy a termék adatlapon minden termék MÉRETEI, SZÍNE és ANYAGA szerepel, csak egy kicsit lejjebb kell görgetni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Néhány megjegyzést az árakkal kapcsolatban is „begyűjtöttem”, amelyben korrektnek illetve nagyon kedvezőnek ítélték az árakat. Már a kezdetektől arra törekedtem, hogy közvetlenül a gyártóktól, készítőktől szerezzem be az üvegékszereket és dísztárgyakat. Ez persze idő- és munkaigényesebbé is teszi a beszerzést annál, mintha csak beszaladnék egy nagykerbe, de úgy tűnik, megéri. Részben, mert máshol nem kapható dolgokat tudok nyújtani, részben mert nincs közbeiktatva még egy költségigényes lépcső, amely miatt hatványozottan jelenne meg a szállítási-, energia- és árfolyam költségek utóbbi években tapasztalt növekedése.
Mindenkinek még egyszer köszönöm, hogy időt szánt a kérdőív kitöltésére és természetesen nem dőlök hátra, hanem tovább csiszolgatom a szolgáltatási színvonalat! További jó böngészést és kényelmes vásárlást kíván az
Üvegpalota
www.uvegpalota.hu