AZ ÜVEGPALOTA

Az Üvegpalota bizsu webáruház üveg- és kristály ékszerek, üveg és kristály dísztárgyak -  üveg virág, üvegfigura, stb. - online vásárlását teszi lehetővé. A legtöbb ékszer - nyaklánc, medál, függő, karkötő, fülbevaló, ékszer garnitúra, bross, kitűző, tiara - alapanyaga üveg, üveggyöngy, kézzel készült egyedi - ún. lámpaüveg - elem, vagy kristály. A kristály több gyártó cég - Swarovski, Preciosa, stb. által - készített ólomkristályt jelent. Az üveg ékszer webbolt kiemelkedő figyelmet szentel az esküvői-menyasszonyi ékszereknek és a romantikus - általában szív alakú - bizsuknak. Egyedi a miniatűr (apró) üvegfigura, az üveg virág, vagy a Swarovski kristállyal díszített figura választéka. Az üveg gyöngyökből álló rózsafüzérek, olvasók, kereszt motívumú nyakláncok internetes megrendelése is a webáruház specialitásai közé tartozik. Kiemelt cél, hogy az összeillő darabokból garnitúrát lehessen összeállítani. Így például a kristály esküvői ékszer kiegészíthető diadémmal, vagy az üvegékszer kategóriában több összeillő nyaklánc, fülbevaló és karlánc is található. A kínálatban főképpen Csehországból származó üvegékszerek és Swarovski, illetve Preciosa kristály ékszerek vannak. Az egyedi - lámpaüveg - elemek ugyanolyan eljárással és sok kézi munkával készülnek, mint a muránói ékszerek. A gyártókkal való közvetlen kapcsolat miatt viszont az árak kedvezőbbek. Gyakori az is, hogy a csodaszép egyedi üveggyöngyből itthoni kézműves munkával készül az ékszer. A fém alkatrészek a nyakláncok, karkötők, fülbevalók és rózsafüzérek esetben mind nikkelmentes fémötvözetek.

Google+

ÜVEGPALOTA GOOGLE+

NAPLÓ
2007.03.19 07:50

Iskolai tapasztalatok - a fiúk

Nemrégiben meghívtak néhány iskolába árusítani. Érdekes tapasztalatokat szereztem.

A legnagyobb meglepetést a 8-12 éves fiúk szerezték számomra. Ők voltak azok, akik a legjobban érdeklődtek és hosszasan ácsorogtak az asztalok előtt. Darabról darabra "átrostálták" a kínálatot és végül meglehetősen szilárd elképzelésről adtak tanúbizonyságot arra vonatkozólag, hogy mit választanának. Legtöbbször az édesanyjuknak keresgéltek.

Amint apukájuk "befutott" az ebédpénzzel, rögtön lecsaptak rá a nagy ötlettel: "Vegyünk valamit anyunak!" Az apukák teljes tanácstalanságban, szinte rémülten meredtek az asztalokon lévő kb. 300-500 darab csecse-becsére. Mégha egyébként hajlottak volna is arra, hogy meglepjék "anyut" valamivel, a feladat - ékszert választani - túl nagy kihívásnak ígérkezett.

A fiúk pedig hajszál pontosan "bemérték" a lélektani pillanatot, amikor lépni kell. Sem túl korán, nehogy azonnali visszautasításban legyen részük, de nem is túl későn, hogy elhatalmasodjék a "pánik". Megmutatták amit kinéztek és kisebb "kampánybeszédet" is előadtak. Általában helyesen mérték fel az árat is, amely mellett még győzhetnek. A sikerráta kb. 80 %-os volt, apjuk szinte megkönnyebbülten vásárolt: nem kellett nemet mondani, de választani sem.

A helyzet az, hogy a fiúk ízlése is érdekes volt. Általában kerülték a szélsőségeket (túl konvencionális, vagy túl extrém) és kifejezetten a "enyhén fűszerezett" darabokat kedvelték.

Mivel a boltba vásárolni járó tinédzserek és meglett férfiak gyakran teljesen tanácstalanok, elgondolkodtam vajon mikor és miért következik be az a pillanat, amikor többé alig mernek választani?

Honlap készítés