AZ ÜVEGPALOTA

Az Üvegpalota bizsu webáruház üveg- és kristály ékszerek, üveg és kristály dísztárgyak -  üveg virág, üvegfigura, stb. - online vásárlását teszi lehetővé. A legtöbb ékszer - nyaklánc, medál, függő, karkötő, fülbevaló, ékszer garnitúra, bross, kitűző, tiara - alapanyaga üveg, üveggyöngy, kézzel készült egyedi - ún. lámpaüveg - elem, vagy kristály. A kristály több gyártó cég - Swarovski, Preciosa, stb. által - készített ólomkristályt jelent. Az üveg ékszer webbolt kiemelkedő figyelmet szentel az esküvői-menyasszonyi ékszereknek és a romantikus - általában szív alakú - bizsuknak. Egyedi a miniatűr (apró) üvegfigura, az üveg virág, vagy a Swarovski kristállyal díszített figura választéka. Az üveg gyöngyökből álló rózsafüzérek, olvasók, kereszt motívumú nyakláncok internetes megrendelése is a webáruház specialitásai közé tartozik. Kiemelt cél, hogy az összeillő darabokból garnitúrát lehessen összeállítani. Így például a kristály esküvői ékszer kiegészíthető diadémmal, vagy az üvegékszer kategóriában több összeillő nyaklánc, fülbevaló és karlánc is található. A kínálatban főképpen Csehországból származó üvegékszerek és Swarovski, illetve Preciosa kristály ékszerek vannak. Az egyedi - lámpaüveg - elemek ugyanolyan eljárással és sok kézi munkával készülnek, mint a muránói ékszerek. A gyártókkal való közvetlen kapcsolat miatt viszont az árak kedvezőbbek. Gyakori az is, hogy a csodaszép egyedi üveggyöngyből itthoni kézműves munkával készül az ékszer. A fém alkatrészek a nyakláncok, karkötők, fülbevalók és rózsafüzérek esetben mind nikkelmentes fémötvözetek.

Google+

ÜVEGPALOTA GOOGLE+

NAPLÓ
2008.02.03 18:22

A fogyasztók réme: vásárlás az Interneten

Már eddig is tele volt a hócipőm azzal, hogy nincs olyan fogyasztóvédelemmel kapcsolatos műsor vagy cikk, ahol nem ijesztgetnék halálra az Internetes vásárlással a tisztelt médiafogyasztót. Ma azonban eljutottam odáig, hogy ki is írjam magamból az emiatt felgyülemlett feszültséget.

Ülnek az asztalnál körben: a megkárosított vásárló, az ügyvéd, a fogyasztóvédelmi illetékes és a média kirendelt kérdezője. Ez kb. a harmincadik műsor, amit ebben a témában az érintettség okán nézek, mondjuk az elmúlt 1,5-2 év alatt. De nem kellene, mert mind egyformák. Adott szegény vásárló, akit az álnok Internetes kereskedő átvert és ebből mintegy 30 percben eljutunk odáig, hogy bizony-bizony az Interneten vásárolni kockázatos!

A büdös hústól, a mérgező játékoktól és lejárt túrótól miért nem jutunk soha arra a következtetésre, hogy kockázatos bemenni a boltba húst, játékot és túrót venni? Miért szegény szerencsétlen, az EU Atlanti-óceánhoz közelebbi felétől fényévekre lemaradó magyar Internetes kereskedelmet tapossuk még mélyebbre?

Kereskedő van ilyen és olyan. Teljesen mindegy, hogy az Interneten kereskedik-e vagy sarki vegyes boltban, vagy Uram bocsá’ egy hipermarket lánc tagjaként …

A közértben meg kell nézni a dátumot a tejterméken. Az Internetes boltban meg kell nézni a termék leírását. Ha nem tudsz eleget a termékről ne vedd meg, vagy kérdezz! A piacon nem megyünk a piszkos körmű henteshez húst venni. Az Interneten ne vásárolj olyantól, aki nem elérhető, nincs neve, telefonszáma, címe, e-mailje. EZ ILYEN EGYSZERŰ! SŐT!!! Az Ikeán kívül nincs olyan bolt, ahová visszaviheted az árut, ha meggondoltad magad. Az Interneten megteheted, hogyha nem tetszik visszaküldöd!

MIÉRT KELL IJESZTGETNI? MIÉRT NEM LEHET TANÍTANI? ÉS HA VAN FOGYASZTÓVÉDELEM, AKKOR KERESKEDŐVÉDELEM MIÉRT NINCS?

Miért nem beszélünk soha  a szegény Internetes kereskedőről, akitől az álnok fogyasztó csak úgy tréfából megrendeli a cuccost, aztán visszautasítja a csomag átvételét és ezzel több ezer forinttal károsítja meg a kereskedőt?

Honlap készítés