MEGMARADT TERMÉKEK

AZ ÜVEGPALOTA

Az Üvegpalota bizsu webáruház üveg- és kristály ékszerek, üveg és kristály dísztárgyak -  üveg virág, üvegfigura, stb. - online vásárlását teszi lehetővé. A legtöbb ékszer - nyaklánc, medál, függő, karkötő, fülbevaló, ékszer garnitúra, bross, kitűző, tiara - alapanyaga üveg, üveggyöngy, kézzel készült egyedi - ún. lámpaüveg - elem, vagy kristály. A kristály több gyártó cég - Swarovski, Preciosa, stb. által - készített ólomkristályt jelent. Az üveg ékszer webbolt kiemelkedő figyelmet szentel az esküvői-menyasszonyi ékszereknek és a romantikus - általában szív alakú - bizsuknak. Egyedi a miniatűr (apró) üvegfigura, az üveg virág, vagy a Swarovski kristállyal díszített figura választéka. Az üveg gyöngyökből álló rózsafüzérek, olvasók, kereszt motívumú nyakláncok internetes megrendelése is a webáruház specialitásai közé tartozik. Kiemelt cél, hogy az összeillő darabokból garnitúrát lehessen összeállítani. Így például a kristály esküvői ékszer kiegészíthető diadémmal, vagy az üvegékszer kategóriában több összeillő nyaklánc, fülbevaló és karlánc is található. A kínálatban főképpen Csehországból származó üvegékszerek és Swarovski, illetve Preciosa kristály ékszerek vannak. Az egyedi - lámpaüveg - elemek ugyanolyan eljárással és sok kézi munkával készülnek, mint a muránói ékszerek. A gyártókkal való közvetlen kapcsolat miatt viszont az árak kedvezőbbek. Gyakori az is, hogy a csodaszép egyedi üveggyöngyből itthoni kézműves munkával készül az ékszer. A fém alkatrészek a nyakláncok, karkötők, fülbevalók és rózsafüzérek esetben mind nikkelmentes fémötvözetek.

Google+

ÜVEGPALOTA GOOGLE+

NAPLÓ

2007.06.06 07:20
Rendesek és rendetlenek

Még gyerekkoromban a baleseti sebészeten mondta az ügyeletes gipszelő, hogy kétféle ember létezik a Földön: gipszelt és gipszeletlen. Valahogy így vagyok most én is, amikor rendesekre és rendetlenekre osztottam az én kicsi világomat.

Ma mérleget készítettem rendesek és rendetlenek arányáról. Sokszor teszek félre árut. Nincs náluk elég pénz, nem biztosak a választásban, még megbeszélik valakivel, alszanak rá egyet, stb. Nincs is ezzel semmi baj. Azt is tudom, hogy 10-ből 9 nem fogja megvásárolni, amit félretetetett. Még akkor sem, ha biztosra mondja. De 9 közül miért csak maximum 1 jelez vissza, hogy „köszönöm nem kérem, meggondoltam magam”? Miért olyan nehéz beugrani, ha úgyis mindennap erre jár haza? Miért olyan nehéz ideszólni telefonon, vagy ingyen „dobni egy mailt”?

Velem is előfordult olykor, hogy megpróbáltam félretetetni ezt-azt néhány napra, vagy akár csak néhány órára. Majdnem mindig megtagadták a kérést. Akkor nem értettem miért. Hát mert megunták! Nem kerülgetik az árut, nem várnak hiába, nem kockáztatnak.

Én is gyakran zsörtölődök magamban, hogy elég volt, én is megszüntetem a félrerakás intézményét. Aztán amikor lehiggadok, akkor mindig úgy döntök, hogy amiatt az 1 miatt aki tényleg visszajön érte, meg a másik miatt aki korrekt és visszajelez, marad minden a régiben.

Honlap készítés