MEGMARADT TERMÉKEK

AZ ÜVEGPALOTA

Az Üvegpalota bizsu webáruház üveg- és kristály ékszerek, üveg és kristály dísztárgyak -  üveg virág, üvegfigura, stb. - online vásárlását teszi lehetővé. A legtöbb ékszer - nyaklánc, medál, függő, karkötő, fülbevaló, ékszer garnitúra, bross, kitűző, tiara - alapanyaga üveg, üveggyöngy, kézzel készült egyedi - ún. lámpaüveg - elem, vagy kristály. A kristály több gyártó cég - Swarovski, Preciosa, stb. által - készített ólomkristályt jelent. Az üveg ékszer webbolt kiemelkedő figyelmet szentel az esküvői-menyasszonyi ékszereknek és a romantikus - általában szív alakú - bizsuknak. Egyedi a miniatűr (apró) üvegfigura, az üveg virág, vagy a Swarovski kristállyal díszített figura választéka. Az üveg gyöngyökből álló rózsafüzérek, olvasók, kereszt motívumú nyakláncok internetes megrendelése is a webáruház specialitásai közé tartozik. Kiemelt cél, hogy az összeillő darabokból garnitúrát lehessen összeállítani. Így például a kristály esküvői ékszer kiegészíthető diadémmal, vagy az üvegékszer kategóriában több összeillő nyaklánc, fülbevaló és karlánc is található. A kínálatban főképpen Csehországból származó üvegékszerek és Swarovski, illetve Preciosa kristály ékszerek vannak. Az egyedi - lámpaüveg - elemek ugyanolyan eljárással és sok kézi munkával készülnek, mint a muránói ékszerek. A gyártókkal való közvetlen kapcsolat miatt viszont az árak kedvezőbbek. Gyakori az is, hogy a csodaszép egyedi üveggyöngyből itthoni kézműves munkával készül az ékszer. A fém alkatrészek a nyakláncok, karkötők, fülbevalók és rózsafüzérek esetben mind nikkelmentes fémötvözetek.

Google+

ÜVEGPALOTA GOOGLE+

NAPLÓ

2010.09.30 08:27
A rózsaszín párduc nagyot ugrik, avagy pillanatképek az Internet szolgáltatásról - 2. epizód

Azelőtt is bosszantott, ha kimaradozott az Internet szolgáltatás. Mióta az Interneten dolgozom, azóta egyenesen feldühít. Az idők folyamán magentába borult szolgáltatóm pedig gyakorta szolgáltat okot egy kis dühöngésre. Az apróbb szolgáltatási szüneteket meg sem említve csokorba szedtem az elmúlt négy év „legszebb” történeteit. A 2 epizódot lásd alább!

A szőke nő és a rózsaszín párduc – 2. epizód

Reggelizés, fürdőszobai program, számítógép bekapcsol, áruház ellenőriz … Azaz csak ellenőrizne, mert Internet kapcsolat az nincs. TV bekapcsol: kábel van. Számítógép újraindít, modem újraindít, semmi.

Jaj, már megint telefonálni kell, aminek a gondolatára is égne meredt a hajam. Tárcsáz, zene, menü, azonosító, zene, várakozás, bemondás ,zene, várakozás, ügyintéző kapcsol, eltelt negyed óra az életemből.

Mondom nincs Internet, kérdezget és felelgetek. A szokásos „mindent kenj az ügyfél tűzfalára” típusú próbálkozást a megfelelő hiba-bejelentési gyakorlat birtokában kapásból hárítom. Aztán telefonos távirányítással kora reggeli informatikai tornagyakorlatokat kell végeznem, amit Ő felügyel. Nyomja meg ezt! Az ablakba írja be azt! Na mit ír ki? Megint negyedóra az életemből.

Végül megállapítja, hogy nem kapok IP címet a „rendszertől”. Ki kell küldjön egy kollégát. (Kitérő: Nem tudom megfigyelted-e, kedves Olvasóm, de a „rendszer” szó használata teljesen megváltozott az utóbbi időben. Régen a rendszer olyan volt, ami átlátható, működőképes, rendszeres, megbízható, stb. Erre utal a benne lévő REND szócska is. Mostanában a „rendszer” szót inkább olyasvalamire használjuk, amiről egészen pontosan nem tudjuk mi van benne, ami túl bonyolult, átláthatatlan és érthetetlen a számunkra. Ráadásul alibinek is tök jó. Nem egyszerűen valahol valaki el…t valamit, hanem a „rendszer”! Az csinál hülyeségeket, amíg mi mindent tökéletesen elvégzünk.)

No, jött a „kolléga”, teletűzködte a gépet kábellel, hümmögött, fejet csóvált, majd kinyögte, hogy itt bizony az én saját számítógépem a hibás. Felajánlotta, hogy küld valakit, aki megjavítja. A bizalmatlansági relé azonnal meghúzott az agyamban és közöltem vele, hogy erre megvan a megfelelő emberem. Ekkor megpróbált 5000 Ft kiszállási díjra megvágni. Mondtam neki, hogy NEM fizetek semmit, amíg teljesen biztosan ki nem derül, hogy mi a hiba. Erre lógó orral aláíratott velem egy papírt, hogy Ő ott járt és kilátásba helyezte, hogy a havi számlában kiterhelik rám. Aláírtam és kikísértem.

Kicsit tanácstalan voltam, mitévő legyek ezután. Majdnem biztos voltam abban, hogy a gép nem hibás. Felhívtam az informatikusomat - a férjem :) - és elmondtam neki a dolgot. Azt mondta, hogy várjak egy kicsit, mert szerinte át akarnak verni. (Nem szó szerint idézem, amit mondott.)

Vártam. 20 percen belül egyszer csak lett Internet a „hibás számítógépemen”. Ezek tényleg át akartak verni! Felmérték a telefonban, hogy az ügyfél nő és nem számítástechnikai végzettségű. Úgy gondolták, ebből lehet egy kis plusz pénzt csinálni. Na ekkor volt az, amikor begyűjtöttem egy dicséretet az informatikusomtól. ;)

Mondanom sem kell, hogy a kiszállási díjat meg sem kísérelték kiszámlázni ...

Honlap készítés