MEGMARADT TERMÉKEK

AZ ÜVEGPALOTA

Az Üvegpalota bizsu webáruház üveg- és kristály ékszerek, üveg és kristály dísztárgyak -  üveg virág, üvegfigura, stb. - online vásárlását teszi lehetővé. A legtöbb ékszer - nyaklánc, medál, függő, karkötő, fülbevaló, ékszer garnitúra, bross, kitűző, tiara - alapanyaga üveg, üveggyöngy, kézzel készült egyedi - ún. lámpaüveg - elem, vagy kristály. A kristály több gyártó cég - Swarovski, Preciosa, stb. által - készített ólomkristályt jelent. Az üveg ékszer webbolt kiemelkedő figyelmet szentel az esküvői-menyasszonyi ékszereknek és a romantikus - általában szív alakú - bizsuknak. Egyedi a miniatűr (apró) üvegfigura, az üveg virág, vagy a Swarovski kristállyal díszített figura választéka. Az üveg gyöngyökből álló rózsafüzérek, olvasók, kereszt motívumú nyakláncok internetes megrendelése is a webáruház specialitásai közé tartozik. Kiemelt cél, hogy az összeillő darabokból garnitúrát lehessen összeállítani. Így például a kristály esküvői ékszer kiegészíthető diadémmal, vagy az üvegékszer kategóriában több összeillő nyaklánc, fülbevaló és karlánc is található. A kínálatban főképpen Csehországból származó üvegékszerek és Swarovski, illetve Preciosa kristály ékszerek vannak. Az egyedi - lámpaüveg - elemek ugyanolyan eljárással és sok kézi munkával készülnek, mint a muránói ékszerek. A gyártókkal való közvetlen kapcsolat miatt viszont az árak kedvezőbbek. Gyakori az is, hogy a csodaszép egyedi üveggyöngyből itthoni kézműves munkával készül az ékszer. A fém alkatrészek a nyakláncok, karkötők, fülbevalók és rózsafüzérek esetben mind nikkelmentes fémötvözetek.

Google+

ÜVEGPALOTA GOOGLE+

NAPLÓ

2011.05.27 15:38
2009 Transition award to Magyar Posta

Ebben a rövidke szösszenetben arról elmélkedek, hogy mennyit is érnek a kitüntetések. Különösen az előzmények tükrében, amelyet korábbi napló bejegyzéseimből ismerhetsz meg! :)

Május 27-én kaptam a  Postától az értesítést, hogy megérkezett az új szerződésem, amelynek megkötését januárban kértem a csomagok feladásával kapcsolatos adminisztráció csökkentésére. Tehát jóindulattal is 4 hónap kellett hozzá. Miközben vártam a recepción az illetékesre, a vitrinben a következő oklevelet olvasgattam:

TRANSITION AWARD 2009

Magyar Posta for its  transformation from a bureaucratic postal organisation to a customer oriented service provider.

(Ez magyarul kb. annyit tesz:: Kitüntetés a Magyar Postának egy bürokratikus postai szervezetből egy ügyfélbarát szolgáltató céggé való átalakulásáért.)

Kibocsátó:

http://www.triangle.eu.com/press-releases/shortlisted-contenders-for-10th-world-mail-awards-announced/

Hmmm.... No comment.

Aztán  rábukkantam az alábbi képre. Miután kiröhögtem magam rajta, eszembe jutott, hogy éppen ide illik. Biztos Te is kitalálod kedves Olvasóm, hogy melyik szint az ügyfeleké a hierarchiában... :o)

Hierarchia
Honlap készítés